Hamownie
Rekomendowane przez NORFI rozwiązanie techniczne podczas testów inercyjnych oraz obciążeniowych w hamowniach podwoziowych
Odciąg spalin na wysokich obrotach
Symulacja warunków drogowych w badaniu na hamowni wymaga rozpędzenia samochodu do określonej prędkości, aby wyniki przeprowadzanych testów były wiarygodne, warunki na hamowni muszą symulować warunki pracy silnika badanego pojazdu podczas realnej jazdy.
Dlatego też nie zalecamy mocowania na rurę wydechową standardowych ssawek wyciągowych. Rekomendowanym przez NORFI rozwiązaniem są ruchome ramiona wyciągowe z ssawką bezkontaktową obsługującą większość dostępnych końcówek układów wydechowych pojazdów w Europie.
Odpowiednią pozycję ssawki zapewnia układ pozycjonujący ramienia wyposażony w siłowniki gazowe utrzymujące ssawkę w stabilnej pozycji w pobliżu rury wydechowej, dzięki czemu praca silnika nie jest zakłócona a pracownik może kontrolować jakość spalin wydostających się z silnika.
Dział Handlowy
+48 32 236 33 88
info@norfi.pl
Odporność na wysokie temperatury idzie w parze z wydajnością
Przeprowadzanie na stanowisku pomiarowym badań skutkuje zwiększeniem emisji spalin samochodowych o temperaturze przewyższającej wartości klasycznego testu podczas prac diagnostycznych pojazdu.
Urządzenia odpowiadające za odprowadzanie spalin w hamowni muszą nie tylko nadążyć usuwać spaliny, ale również zapewnić bezpieczną dla instalacji wyciągowej odporność temperaturową.
Ramiona odciągowe NORFI wyposażone są w elastyczny wąż odciągowy, odporny na wysoką temperaturę (300°C lub 500°C) oraz szkodliwe działanie związków chemicznych znajdujących się w spalinach. Spełniając ten warunek, spełniamy drugi, wydajnościowy dzięki zastosowaniu węży wyciągowych o średnicach do 200 mm.