Stacje kontroli pojazdów
Instalacja wyciągowa w SKP pozwala wykonać badania techniczne pojazdów w otoczeniu pozbawionym szkodliwych dla zdrowia człowieka spalin samochodowych
Otwarte bramy garażowe to mit. Nie wywietrzysz tak hali
Aby pozbyć się spalin z hali SKP nie wystarczy otworzyć bram garażowych, związki chemiczne zawarte w spalinach samochodowych pozostają hali, nawet gdy już ich nie czuć w pomieszczeniu. Dlatego wyciąg spalin dla SKP jest szczególnie ważny, gdyż kontrolowany samochód emituje trujące spaliny w trakcie całego badania technicznego.
W tym przypadku, rekomendowanym dla większości SKP w Polsce wyposażonych w stanowiska przejazdowe rozwiązaniem problemu obecności spalin w trakcie badania jest poniższe rozwiązanie techniczne.
Dział Handlowy
+48 32 263 33 88
info@norfi.pl
REKOMENDUJEMY
Odbiór spalin na całej długości linii diagnostycznej
Do pojazdów w ruchu podczas okresowego badania technicznego rekomendujemy systemy oparte na kanałach szynowych. Takie rozwiązanie zapewni odbiór spalin na całej długości linii diagnostycznej. Systemy jak ALU 150 w SKP mogą dodatkowo być wyposażone w funkcję automatycznego wypięcia ssawki oraz samoczynnego powrotu wózka do pozycji początkowej.
Szynowy wyciąg spalin ALU 150 z manualnym lub automatycznym powrotem wózka w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów – zobacz wideo z realizacji
Odciągi spalin w SKP przeznaczone do miejscowego odbioru spalin
Bębnowy odciąg spalin zapewnia szeroki zakres pracy (nawet do 12 m) przy wykorzystaniu możliwie jak najmniejszej przestrzeni hali.
Podstawowy model pojedynczego odciągu spalin zapewnia pracę w otoczeniu pozbawionym spalin. Dostępny w kilku wersjach.